Вітаємо Вас на блозі 9-Б класу!

четвер, 10 січня 2019 р.

Маракіна Анастасія. Я і мої враження



    Хочу розповісти, про мої враження від мандрування. Я була і за кордоном і в багатьохмістах України. Мені сподобалося все. Вразив Новорічний Львів і Івано-Франківськ, але Одеса мені запам’яталась більше всього. Я з батьками поїхала туди на осінні канікули. Коли гуляли містом, то я побачила дельфінарій Немо. Це мій, якби мовити, рідний дельфінарій, бо я з трьох років кожен рік відвідую його та купаюсь з дельфінами у Бердянську. Я дуже захотіла піти в цей же дельфінарій, але в Одесі.

Мені дуже сподобалось, тому що там були мої знайомі дельфіни та тренери. Та ще на виставі відбувся розіграш подарунків по номерам квитків. Я виграла головний приз, це три квитки на концерт Олі Полякової. Це було несподівано і дуже приємно, тому подорож до Одеси мене так вразила. 
    А взагалі я люблю мандрувати з батьками, та друзями.





Немає коментарів:

Дописати коментар