Вітаємо Вас на блозі 9-Б класу!

суботу, 16 березня 2019 р.

Мій найкращий День народження!


Всім привіт! Мене звати Богдан. Хочу розповісти усім про моє дивовижне День народження. 11 березня мені виповнилося 11 років.

Для мене було сюрпризом, коли я з однокласниками прийшов в малий спортивний зал на фізкультуру, а там нас чекали аніматори "Мадагаскария". Вони підготували безліч веселих рухливих конкурсів, дискотеку, мильні бульбашки, повітряні кулі.


Хочу подякувати за таке дивовижне День народження моїм батькам, а також тим, хто дозволив провести це свято: директору гімназії Бірюковій Ірині Валентинівні, класному керівнику Плаксіній Яні Альбертівні, вчителю по фізкультурі Лебеденко Сергію Олександровичу.

Гімназія - це наш другий дім, а клас - друга сім'я. Коли проводяться такі колективні свята, це дуже об'єднує і допомагає краще пізнати один одного. Дякую усім однокласникам, що так весело і дружно відсвяткували мій День народження.

Також для мене було сюрпризом, коли на свято прийшов мій двоюрідний брат Микита і подарував мені подарунок.







1 коментар:

  1. Богдане, щиро вітаємо тебе зі святом! Бажаємо тобі в житті побільше таких приємних несподіванок, усього хорошого, доброго, теплого і світлого! Бажаємо відчувати і приймати любов твоїх батьків, дружнє ставлення однокласників і повагу вчителів! Відмінних тобі відміток, глибоких знань, цікавих і веселих вихідних і безліч подарунків в цей день! Нехай дитинство запам’ятається тобі як добра і гарна казка!

    ВідповістиВидалити