Вітаємо Вас на блозі 9-Б класу!

неділю, 24 березня 2019 р.

Мої враження від гри "Що? Де? Коли?"

20 березня в нашій школі пройшов зимовой чемпіонат знавців "Що? Де? Коли?". На інтелектуальний ринг вийшли учні 5-8-х класів. Варто відзначити, що гра викликала в мене величезний інтерес.
Я люблю розгадувати кросворди, ребуси, дізнаватися про щось цікаве і новеньке. І коли мені запропонували взяти участь у грі "Що? Де? Коли?", я погодився із задоволенням. Чекав цього дня з нетерпінням.
З нашого класу взяли участь у грі 5 учнів: Рагуліна Поліна, Заставський Богдан, Безсмертна Софія, Горнікова Оксана і я - Широкобоков Ілля. Ми всі хвилюватися, бо хотілося перемоги. Питання були різноманітні і складні.
Як ми не старалися, але, на превеликий жаль, наших знань ще не достатньо, щоб правильно відповідати на питання. Було дуже прикро, але у нас ще все попереду. Ми тільки починаємо грати у цю гру. І я бажаю своїм однокласникам у майбутньому лише перемоги.

Автор: Широкобоков Ілля


1 коментар:

  1. Дякуємо команді "Тріумф" 5-Б класу за участь в інтелектуальній грі "Що?Де?Коли?". Ви - молодці! Бажаємо вам плідної командної роботи та омріяних перемог у майбутньому!:))

    ВідповістиВидалити