Вітаємо Вас на блозі 9-Б класу!

пʼятницю, 8 травня 2020 р.

Ніколи знову!

Від покоління нащадків, повага і шана, доземний уклін всім ветеранам Другої світової війни. Їхні життя та долі – листи у вічність, рядки яких написані кров’ю, пронизані непохитною вірою у щасливе майбутнє. 
Учні 6-Б класу з особливою шаною згадують своїх мужніх дідусів та прадідусів, учасників бойових дій. З цієї нагоди учні нашого класу: Маракіна Настя, Кириченко Ілона, Рашина Діана, Рагуліна Поліна, Кузнецова Настя, Семенюта Ксенія, Заставський Богдан, Олійник Михайло підготували невеликі розповіді та творчі роботи.
Рагуліна Поліна: Це мій прадід, Токайчук Анатолій Маркович, 1903 року народження. Служив в артилерії, пройшов всю війну. Були поранення, контузія. Закінчив війну зі званням старший лейтенант. 

Маракіна Настя: Маракін Іван – дідусь мого тата, ветеран Другої світової війни. Я пишаюсь моїм прадідусем! 

Кузнецова Настя: Мій прадід Петро Коркін, народився в Мурманську. Взяв участь у боях на Халхин-Голі. 

Кириченко Ілона: Це мій прадід, Катруша Іван Федорович, ветеран Другої світової війни, учасник бойових дій, має численні нагороди. 

Заставський Богдан: Це мій дідусь, Заставський Олександр Іванович, майор у відставці військово-повітряних сил брав участь у бойових діях в Афганістані та Грузії. Я дуже пишаюсь своїм мужнім дідусем! 

Ми пам’ятаємо… Ми пишаємось! Ніколи знову!

Немає коментарів:

Дописати коментар