Вітаємо Вас на блозі 9-Б класу!

четвер, 7 лютого 2019 р.

Знайомтесь, Заставський Богдан

"Не дуріте самі себе, 
учітесь, читайте й
чужому научайтесь, 
й свого не цурайтесь"
Тарас Шевченко
Всім привіт!!! Мене звуть Заставський Богдан. Хочу розповісти про свої захоплення. Я люблю грати в шахи, читати цікаві книжки, займатися спортом, а також дізнаватися нове. Я захоплююсь інформатикою і люблю працювати з комп' ютером. Ще моя улюблена гра на комп'ютері - це "Козаки". Повне ім'я "Cossaks Back to War". Ця гра заснована на реальних, та історичних подіях ХVI-XVIII ст. України, Франції, ТурціЇ и т.д. усього двадцяти країн. В цій грі достовірно описуются воєні дії тих часів, всі види зброй, звання солдат, і ще багато історічних фактів, яких я раніше не знав - наприклад про гетьмана Богдана Хмельницького. Дуже важливо, коли ти чимось захоплюєшся і це приносить тобі тільки користь.

Немає коментарів:

Дописати коментар