Вітаємо Вас на блозі 9-Б класу!

субота, 2 лютого 2019 р.

Знайомтесь, Рагуліна Поліна



“Творцем може бути кожен, якщо у нього є те, що його надихає”
                                                       Платон
Мене звуть Поліна. Мені десять років. Я весела, щира, комунікативна дівчинка. П'ять років я займалася танцями, скрипкою та фортепіано, співала у хорі. Зі своїм танцювальним колективом брала участь у багатьох всеукраїнських та міжнародних фестивалях в різних куточках країни. І завжди ми поверталися з призовими місцями! Я дуже люблю музику та танці. Зараз я — учасник колективу «Модерн данс «Стиль».
Я люблю танцювати і це моє улюблене хобі. Також полюбляю читати, писати історії, малювати, мандрувати та робити різноманітні поробки.Ми з родиною багато мандруємо Україною. Ми відвідали: Київ, Карпати, Закарпаття, Львів, Одесу, Вінницю, Херсон, Дніпро, Крим та інші міста та містечка нашої Батьківщини. Такі подорожі мене розвивають, надихають та окриляють. Я люблю свою країну, свою родину, люблю справи, якими займаюсь. “Єдиний спосіб зробити щось дуже добре — любити те, що ти робиш”, - Стів Джобс.
Я вважаю, що мої дитячі захоплення та хобі допоможуть мені у майбутньому бути всебічно розвиненою, успішною людиною.









Немає коментарів:

Дописати коментар